Icon marketing

Marketingtevékenységre minden vállalkozásnak szüksége van, ez nem is kérdés. Az, hogy a marketingkommunikációra szánt, gyakran szűkös forrásainkat hogyan költsük el a leghatékonyabban, ez már gyakran nehezebb feladat.

Ahhoz, hogy eredményes marketingkommunikációt folytassunk, tudnunk kell a rövid és hosszú távú CÉLJAINKAT, ehhez meg kell határoznunk a megfelelő STRATÉGIÁT, hogy felvázolhassuk az egyes LÉPÉSEKET és ezek megvalósításához a konkrét ESZKÖZÖKET.

Az egyes részfeladatokon, marketingkommunikációs projekteken túl, egy nagyon hatékonyan működő megoldásként a marketingtevékenység teljesen kiszervezett irányítását is vállaljuk. Ez a forma, főként olyan kis- és középvállalkozásoknál, gyártó cégeknél, manufaktúráknál, illetve olyan nagyobb cégeknél javasolt, akik egyáltalán nem rendelkeznek marketing osztállyal vagy a marketing tevékenységüket egyetlen személy látja el. Manapság, különösen fontossá vált, hogy a sikeres piaconmaradás érdekében professzionális és jól felépített marketingkommunikációs stratégiával vegyük fel a versenyt a multinacionális vállalatokkal szemben. Erre kínálunk cége külsős marketingosztályaként rugalmas, kreatív és hatékony megoldásokat.